مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-13حوادث

کاهش 13 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان در رزمایش زمستانی پلیس گفت: در هشت ماه نخست امسال تعداد 284 نفر در براثر حوادث جاده ای در استان جان باخته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 41 نفر معادل 13 درصد کاهش دارد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان در رزمایش زمستانی پلیس گفت: در هشت ماه نخست امسال تعداد 284 نفر در براثر حوادث جاده ای در استان جان باخته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 41 نفر معادل 13 درصد کاهش دارد.

سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در رزمایش زمستانی پلیس راه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به آغاز طرح زمستانی اظهار کرد: تعداد 265 مامور در قالب 48 تیم گشت در طرح زمستانی فعال هستند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: طرح زمستانی علاوه بر اینکه در سه گردنه برف گیر اصلی حیران، زندانه و الماس و همچنین سه محور فرعی کوهستانی سیاهکل به دیلمان، اشکورات، امامزاده هاشم به قزوین اجرا می شود، اما با توجه به تجارب سال های گذشته در محورهای جلگه ای نیز به صورت ویژه در جریان است.

وی گفت: طرح زمستانی پلیس با هدف تسهیل در عبور و مرور، کنترل ایمنی وسایل نقلیه در کلیه معابر بون شهری در زمان تغییرات وضعیت جوی و بارش ها، مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی، پایش تخلفات رانندگی با هدف کاهش جانباختگان ترافیکی، اطلاع رسانی به موقع وضعیت راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در گیلان

کاهش 13 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در گیلان