مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-13اقتصادي

مسئولان مفهوم صادرات را نمی دانند


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس گفت: جای تاسف است که مسئولان ما مفهوم صادرات را نمی دانند و مشکلات داخلی ما روز به روز صادرات ما را بیشتر با مشکلات متعدد روبرو می کند.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس گفت: جای تاسف است که مسئولان ما مفهوم صادرات را نمی دانند و مشکلات داخلی ما روز به روز صادرات ما را بیشتر با مشکلات متعدد روبرو می کند.

خسرو فروغان یکشنبه 23 آذر در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس که با موضوع برنامه ریزی در خصوص برنامه عملیاتی توسعه صادرات تشکل خدمات فنی مهندسی به بازار هدف صادراتی برگزار شد، بیان کرد: میزان صادرات یک کشور به معنای میزان توسعه و پیشرفت آن کشور است و رشد صادراتی هر کشور به میزان نفوذ کالاهای آن کشور در بازارهای جهانی بستگی دارد نه اینکه هزاران قلم کالا صادر شود اما نفوذ پذیری در بازارها مناسب نباشد.

او افزود: رشد صادراتی بعنی برند صادراتی یک کشور و در یک برهه از زمان کشور ما کالاهای شناخته شده ای مانند فرش، زعفران و پسته را به عنوان برند ایران در دنیا داشت اما امروز کالاهای ما از این حیطه خارج شده اند و تنها دلخوش به صادرات تعداد کالاها و نه حضور ریشه ای در بازارهای جهانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مفهوم صادرات را نمی دانند

مسئولان مفهوم صادرات را نمی دانند