مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-13اقتصادي

کشف 4 انبار احتکار نهاده دامی در شاهرود


رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شاهرود از کشف چهار انبار احتکار نهاده های دامی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شاهرود از کشف چهار انبار احتکار نهاده های دامی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا کاملی 23 آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی گشت مشترک بازرسی باهمکاری سپاه پاسداران و بمنظور بازرسی از انبارها و مراکز ذخیره سازی کالاهای اساسی در شهرستان شاهرود ، چهار انبار احتکار ذرت دامی و علوفه ای به میزان حدود سه هزار و 200 تن درشهرستان کشف شد.

وی با اشاره به دلایل برخورد با این ابارداران اضافه کرد: این انبارها هیچ کدام در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بودند و از همین رو موجودی آنها احتکار محسوب می شود.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شاهرود از تشکیل پرونده برای صاحبان این انبارها خبر داد و افزود: کالاهای احتکار شده در این چهار انبار به ارزش ریالی حدود 19 میلیارد ریال بوده است.

کاملی از معرفی متخلفات به تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: پرونده این محتکران به تعزیرات شهرستان ارجاع شده و این دستگاه نظارتی مطابق قوانین با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شاهرود افزود: در آبان ماه سالجاری در حدود 30 مورد گشت مشترک بازرسی به منظور نظارت بر عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 انبار احتکار نهاده دامی در شاهرود

کشف 4 انبار احتکار نهاده دامی در شاهرود