مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-13فرهنگي

گزارشی از روند داوری رویداد «در مقیاس قوس»


معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و کیوریتور رویداد «در مقیاس قوس» درباره شیوه داوری آثار ارسال شده به این رویداد توضیحاتی را بیان کردند.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و کیوریتور رویداد در مقیاس قوس درباره شیوه داوری آثار ارسال شده به این رویداد توضیحاتی را بیان کردند.

مهدی تمیزی با اعلام این خبر گفت: رویداد در مقیاس قوس در دو بخش شامل انتخاب و نمایش آثار و بخش دیگر جلسات گفتگو پیرامون نمادهای شهری و لزوم برگزاری رویدادهای مرتبط، تعریف و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: بخش نخست این رویداد با اعلام فراخوانی ملی پیرامون خوانشی معاصر از نماد قوس ماه آذر و با در نظر گرفتن اینکه این نماد شهری به سبب ویژگی های تاریخی و اسطوره ای که دارد می تواند بخش های گسترده ای از جامعه را با خود همراه سازد، منتشر شد که در این فراخوان از شرکت کنندگان خواسته شده با استفاده از سه رسانه پوستر، مجسمه و ویدئوآرت که قابلیت نمایش شهری و عمومی در فضاهای بیرونی را دارند و با نگاهی خلاقانه و معاصر به این نماد طرح های خود را ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد گفتمان در ارکان مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از روند داوری رویداد «در مقیاس قوس»

گزارشی از روند داوری رویداد «در مقیاس قوس»