مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-13اقتصادي

اذعان استاندار کردستان به کم کاری در حوزه ساماندهی مرز باشماق مریوان


پس از گذشت دو سال از دستور ساماندهی مرز باشماق مریوان از سوی وزیر راه و شهرسازی هیچ عذر و بهانه ای برای تعلل در ساماندهی این مرز قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان در سنندج، با بیان اینکه یک سال از اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان می گذرد، اظهار کرد: سال گذشته پس از سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان قرار بود کار بلافاصله آغاز شود، اما امروز می بینیم که همچنان در اول خط قرار داریم.

وی افزود: هیچ عذر و بهانه ای برای این تعلل قابل قبول نیست و باید به گونه ای عمل می کردیم که اجرای طرح ساماندهی مرز باشماق مریوان امروز در حال اتمام بود نه اینکه هنوز از مشکلات شروع سخن بگوییم.

استاندار کردستان ادامه داد: وعده ای دولت داده و وزیر پیگیر این مسئله است و با توجه به اینکه دستور داده شده تمام امکانات و ماشین آلات راهداری پای این پروژه بیاید؛ اما پس از گذشته یک سال همچنان اتفاقی رخ نداده است.

مرادنیا با تاکید براینکه در پروژه ساماندهی مرز باشماق مریوان ما عملا عقب هستیم، باید پیمانکار پای کار بیاید، گفت: کسی نباید مانع شروع این پروژه شود و اگر کسی این کار را بکند حتما از راه های دیگر ورود می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان استاندار کردستان به کم کاری در حوزه ساماندهی مرز باشماق مریوان

اذعان استاندار کردستان به کم کاری در حوزه ساماندهی مرز باشماق مریوان