مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-13سياسي

شهرداری املاکی را که می خواهد برگرداند، معرفی کند/ بودجه 1400 مانند سال قبل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: - رییس شورای شهر تهران گفت از شهرداری می خواهیم تا هر کدام از املاکی را که می خواهد برگرداند، معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: جلسه امروز با حضور شهردار و معاونان او آغاز شد و یکی از دستورات این جلسه مصوبه جدیدی درباره وزارت راه و شهرسازی و درباره جماران بود و توضیح داده شد که چگونه با آن برخورد شود و ابهاماتی که درباره نحوه این مصوبه وجود داشت بر طرف شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنجا بلند مرتبه سازی انجام می شود یا خیر گفت: بحث بلندمرتبه سازی در آنجا مطرح نمی شود، اما مشاوری گرفته شده بود تا درباره ساخت و ساز دو یا سه طبقه توضیحاتی داده شود.

کلیات این طرح مورد تایید قرار گرفت و تنها در چند موضوع اندک تفاوت هایی وجود داشت.

هاشمی با اشاره به موضوع املاک شهرداری گفت: سو تفاهم هایی درباره املاک پیش آمده بود که البته توضیح داده شد، موضوع چگونه است و پیشنهاد شد دو طرف آرامش خود را حفظ کنند، زیرا هیچکس قصد تخریب دیگری را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری املاکی را که می خواهد برگرداند، معرفی کند/ بودجه 1400 مانند سال قبل است

شهرداری املاکی را که می خواهد برگرداند، معرفی کند/ بودجه 1400 مانند سال قبل است