مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-13اقتصادي

زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد ارتقاء یابد


فرماندار شهرستان اسدآباد افزایش و ارتقای ظرفیت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان را یک ضرورت مهم در جذب سرمایه گذاران هر بیشتر در شهرک شهرستان برشمرد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد افزایش و ارتقای ظرفیت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان را یک ضرورت مهم در جذب سرمایه گذاران هر بیشتر در شهرک شهرستان برشمرد.

سعید کتابی یکشنبه 23 آذرماه در جلسه بررسی مشکل زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد که با حضور مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان، نماینده برق باختر در استان همدان و معاونت مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع برق استان برگزار شد، گفت: شهرک صنعتی اسدآباد نیازمند 10 مگاوات زیرساخت برق برای سرمایه گذاران جدید در این شهرک بوده که تاکنون برای 5.

5 مگاوات درخواست داده شده که در این رابطه برای تعیین تکلیف و مرتفع شدن مشکلات پیش روی افزایش زیرساخت های برق موضوع را از طریق ورود استاندار نسبت به این امر پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به مساحت 91 هکتاری شهرک صنعتی این شهرستان اظهارکرد: از مساحت 91 هکتاری شهرک صنعتی شهرستان حدود 56 هکتار صنعتی بوده که از این میزان 17 هکتار واگذار شده و 40 هکتار زمین نیز برای واگذاری به بخش صنعتی وجود دارد.

کتابی با بیان اینکه از 17 هکتار بخش صنعتی واگذار شده در قالب 30 قرارداد تعداد 20 مورد به بهره برداری رسیده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد ارتقاء یابد

زیرساخت برق شهرک صنعتی اسدآباد ارتقاء یابد