مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-13سياسي

بازنگری در بیمه شخص ثالث ضروری است


بازنگری در مجموعه اقدامات بیمه شخص ثالث امری ضروری است و با توجه به تغییراتی پیرامونی که در این حوزه اتفاق افتاده یکی از اقدامات ما این مساله خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پور ابراهیمی در بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با حضور وزیر اقتصاد با اشاره به ضریب نفوذ صنعت بیمه به عنوان موضوعی مهم در اقتصاد اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم این ضریب نفوذ را افزایش دهیم باید یکسری اقدامات را انجام دهیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه برای بخش بازرگانی حدود 7 درصد در نظر گرفته شده که اکنون با این عدد فاصله داریم.

وی گفت: باید در مدت زمان باقی مانده تلاش بیشتری انجام شود و در برنامه ششم توسعه که از سال بعد قرار است تدوین نهایی شود در خصوص این مأموریت ها بازنگری جدی انجام شود.

پورابراهیمی ادامه داد: مطالبی که از طرف کارشناسان و مدیران صنعت بیمه مطرح می شود طبیعتاً مسیر حرکت ما را باید برای آینده به شکلی هموار کند که شاخص های هدفگذاری شده که البته با متوسط عملکرد کشورهای دیگر فاصله زیادی دارد لذا باید به نحوی اقدام شود که بتوانیم هر چه سریع تر این فاصله ها را کم کنیم و به اهداف نزدیک تر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در بیمه شخص ثالث ضروری است

بازنگری در بیمه شخص ثالث ضروری است