مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-13اجتماعي

بکارگیری بومی ها در طرح های ساخت نیروگاه های جدید اتمی بوشهر


نیروی بومی آموزش دیده در طرح های ساخت نیروگاه های جدید اتمی بوشهر مشغول به کار می شوند.

- ایسنا/بوشهر مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: نیروی بومی آموزش دیده در طرح های ساخت نیروگاه های جدید اتمی بوشهر مشغول به کار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، مسعود نصوری در نشست با مدیر کل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه افرادی که در پروژه های نیروگاه اتمی فعالیت می کنند باید گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کسب کنند، افزود: برای برگزاری سودمند دوره های آموزشی مورد نیاز نیروگاه اتمی کمبودهای کارگاه های آموزشی با کمک نیروگاه اتمی بوشهر تامین و در اختیار آموزش فنی و حرفه ای قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه فاز بتن ریزی نیروگاه اتمی رو به پایان است و برای تکمیل فاز های بعدی نیاز به تخصص در 35 حرفه مهارتی داریم، اضافه کرد: تمام نیروهای مورد نیاز با همکاری پیمانکاران از نیروهای مهارت دیده آموزش فنی و حرفه ای استان تامین خواهد شد.

تاکید بر همکاری آموزش فنی و حرفه ای با شرکت روس اتم در زمینه تامین نیروی جوشکار مورد نیاز نیروگاه نصوری بر همکاری آموزش فنی و حرفه ای با شرکت روس اتم در زمینه تامین نیروی جوشکار مورد نیاز نیروگاه نیز تاکید کرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری بومی ها در طرح های ساخت نیروگاه های جدید اتمی بوشهر

بکارگیری بومی ها در طرح های ساخت نیروگاه های جدید اتمی بوشهر