مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-13سياسي

مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند/ ضرورت افزایش نظارت ها


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند، گفت: در شرایط پیش رو دقت در نظارت ها به عنوان مطالبه مردمی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل جدید بازرسی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط پیش رو دقت در نظارت ها یکی از خواسته های مردمی بوده که انتظار رفع این مطالبه را دارند.

وی با اشاره به گلایه های فراوان مردمی از عملکرد برخی مسئولان بیان کرد: مردم در سطح کشوری از ندانم کاری ها گلایه دارند و خواستارند مسئولان اجرایی در ریل قانونی حرکت کنند.

آیت الله عبادی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و افزود: مردم از وضعیت بازار و گرانی ها و عدم نظارت ها گلایه مند هستند بنابراین نیروهای نظارتی باید بر اساس اصل دوستی به مدیران متخلف تذکر بدهند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیروهای نظارتی نباید بگذارند مدیران و اداره ها فاسد شوند و بی قانونی رواج پیدا کند، اظهار کرد: اگر حراست در انجام وظایفش کوتاهی کند شاهد رسوایی مدیران در مسئولیت ها خواهیم بود و این امر آسیب های بزرگی به اقتصاد و تولید وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند/ ضرورت افزایش نظارت ها

مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند/ ضرورت افزایش نظارت ها