مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-13سياسي

ضعف های عمده و اساسی در زمینه فرهنگ رانندگی وجود دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: فرهنگ رانندگی هنوز در کشور ایران به طور کامل جا نیفتاده است و ضعف های عمده و اساسی در این بخش وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان، با بیان اینکه فرهنگ صحیح رانندگی در کشور به صورت کامل جا نیفتاده و ضعف های عمده و اساسی در این زمینه وجود دارد، گفت: رانندگان در برابر آن احساس مسئولیت جدی و بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجراهای طرح های راهنمایی و رانندگی در مناسبت های مختلف سال، نقش مهمی در توسعه امنیت و سلامت سفرها در زمینه ترددها داشته باشد، افزود: همه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان باید دست به دست هم دهند تا سوانح رانندگی به حداقل برسد.

خاتمی نقش جاد، وسیله نقلیه و همچنین راننده در زمینه امنیت سفرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: راننندگان نیز با رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نقش بارز خود را در کاهش تلفات و خسارات ناشی از تصادفات به درستی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، افزود: رانندگان هنگام رانندگی برای جلوگیری از وقوع تصادفات باید دقت و مراعات بیشتری بکنند تا میزان تصادفات (فوتی، جرحی و خسارتی) روند نزولی به خود گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف های عمده و اساسی در زمینه فرهنگ رانندگی وجود دارد

ضعف های عمده و اساسی در زمینه فرهنگ رانندگی وجود دارد