مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-13اقتصادي

تسهیلات گمرکی برای ترخیص محموله های لاستیک ارائه می شود


گمرکات استان هرمزگان تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه می دهند.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: گمرکات استان هرمزگان تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترخیص کالاها از گمرکات استان هرمزگان، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 86 هزار تن لاستیک باری، سنگین و سایر لاستیک ها از گمرکات هرمزگان ترخیص شده است.

وی بیان داشت: تعداد 92 هزار و 393 حلقه انواع لاستیک به وزن سه هزار و 651 تن در جریان تشریفات گمرکی قرار دارد که پس از دریافت مجوزهای قانونی در چند روز آینده از گمرکات هرمزگان ترخیص می شود.

ترخیص یک میلیون و 830 هزار تن انواع کالا از گمرکات هرمزگان استاندار هرمزگان یادآورشد: بیش از یک میلیون و 830 هزارتن کالای اساسی و غیراساسی مورد نیاز در تولید کشور از ابتدای مهرماه امسال تا 21 آذرماه سال جاری از گمرکات استان ترخیص شده است و 211 هزار و 372 تن از این کالاها درجریان تشریفات گمرکی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات گمرکی برای ترخیص محموله های لاستیک ارائه می شود

تسهیلات گمرکی برای ترخیص محموله های لاستیک ارائه می شود