مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-13سياسي

فرماندار کرج: پیگیر ارتقاء چارت شهر ماهدشت هستیم


فرماندار کرج با اشاره به به اهمیت موضوع ارتقاء چارت ماهدشت از شهر به بخش، گفت: برخی موانع قانونی از جمله کد آبادی در این زمینه وجود دارد که پیگیری های لازم جهت تحقق آن انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، معاون استاندار و فرماندار کرج، بعد از ظهر امروز، در نشست با امام جمعه، روسای ادارات خدمات رسان و اعضای شورای اسلامی ماهدشت  که با هدف پیگیری مطالبات شهری برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع ارتقاء چارت ماهدشت از شهر به بخش، گفت: برخی موانع قانونی از جمله کد آبادی در این زمینه وجود دارد که پیگیری های لازم جهت تحقق آن انجام خواهد شد.

لزوم ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز ماهدشت ساخت و سازهای غیرمجاز و بی رویه از دیگری موضوعاتی بود که معاون استاندار بصورت ویژه به آن پرداخت و خطاب به اعضای شورای اسلامی ماهدشت بر آن متذکر شد و تصریح کرد: آزادسازی اراضی، رفع تصرف در شهر ماهدشت آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است از این رو در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات جدی از طریق دادستانی محترم  و بازرسی صورت خواهد گرفت.

وی در مدیریت ساخت و سازها محمدشهر را الگوی دیگر شهرهای اقماری کرج مثال زد و  افزود: این اقدام عزم جدی حوزه مدیریت شهری را می طلبد؛ تقویت پلیس ساختمان، پایش های مستمر شهری با مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرج: پیگیر ارتقاء چارت شهر ماهدشت هستیم

فرماندار کرج: پیگیر ارتقاء چارت شهر ماهدشت هستیم