مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-13پزشكي

زیان بازاریان تاوان عدم رعایت پروتکل ها توسط برخی از مردم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اگر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکنیم به همگی ظلم کرده ایم اگر کسبه و بازاریان ضرر اقتصادی دیده اند تاوان عدم رعایت برخی از شهروندان است که باعث شدند کرونا افزایش پیدا کند.

- سید علی رضا مروجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان، بابیان اینکه با همکاری خوب مردم کسبه و مسؤولان و تلاش کادر درمان وضعیت کاشان از قرمز به نارنجی تبدیل شد، اظهار کرد: در این چند روز که وضعیت کاشان نارنجی شده 5 درصد مردم از زدن ماسک ممانعت می کنند و اگر دستورالعمل ها رعایت نشود شرایط دوباره به حالت قبل باز می گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه 85 در صد مردم کاشان ماسک می زنند، افزود: در حال حاضر وضعیت خطرناک تر از وضعیت قرمز است، چون وقتی قرمز است خیالمان راحت است که مردم می دانند باید موارد بهداشتی، پروتکل ها و فاصله اجتماعی و تجمعات را رعایت کنند اما از وضعیت نارنجی به شدت نگران هستم.

وی با بیان اینکه نتیجه تلاش های یک ماه پیش تا الآن شاهد کاهش تدریجی بستری ها را داشته ایم، گفت: 30 در صد بیمار بدحال داریم که ممکن است در بین این بیماران خدایی نکرده مرگ ومیر رخ بدهد.

مروجی با اشاره به اینکه قرار بود کاهش 30 درصد در بستری ها طی یک ماه داشته باشیم که در کاشان توانستیم 70 درصد کاهش بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان بازاریان تاوان عدم رعایت پروتکل ها توسط برخی از مردم است

زیان بازاریان تاوان عدم رعایت پروتکل ها توسط برخی از مردم است