مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-13پزشكي

آنالیز وضعیت کرونا در خراسان جنوبی/65 درصد موارد ابتلا خانوادگی بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: میزان بیماران ابتلا به کرونا در اسفند سال گذشته 141 نفر بوده که این آمار در آبان ماه سیاه به بیش از 6 هزار و 300 مورد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان از بهمن ماه سال گذشته، تمهیدات لازم در تمامی شهرستان ها و 14 بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه 441 تخت عادی و 64 تخت ویژه در تمامی بیمارستان ها آماده ارائه خدمت به بیماران کرونایی شد، گفت: در ابتدای امر چهار بیمارستان اصلی را به عنوان بیمارستان های ارجاع بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفتیم.

تمهیداتی برای شکست کرونا دهقانی فیروز آبادی افزود: بیمارستان ولی عصر (عج) در مرکز استان به عنوان بیمارستان ارجاع در نظر گرفته شد و شهرستان های فردوس، قاین و طبس هم علاوه بر بیماران خود، بیماران شهرهای مجاور را پوشش دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: 15 مرکز منتخب بهداشت، 103 مرکز جامع سلامت، 71 پایگاه و 114 خانه بهداشت در راستای مبارزه با کرونا به ارائه خدمت پرداختند.

دهقانی فیروز آبادی با بیان اینکه میزان بیماران مبتلا به کرونا در اسفند سال گذشته 141 نفر بوده است، بیان کرد: این آمار در آبان ماه سیاه خراسان جنوبی به بیش از شش هزار و 300 مورد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز وضعیت کرونا در خراسان جنوبی/65 درصد موارد ابتلا خانوادگی بود

آنالیز وضعیت کرونا در خراسان جنوبی/65 درصد موارد ابتلا خانوادگی بود