مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-13اجتماعي

بارش برف و بار ان در همدان از اواسط هفته


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط با مه صبحگاهی همراه است گفت: - روح الله زاهدی در گفت وگو با فارس همدان با بیان اینکه دمای هوای اکثر نقاط استان به تدریج از روز فردا بین 2 تا سه درجه سانتیگراد گرم تر می شود اظهار کرد: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی از نقاط با مه صبحگاهی همراه است.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از اواسط هفته جاری وارد استان خواهد شد افزود: این سامانه بارشی با بارش باران آغاز و از چهارشنبه بعدازظهر با ریزش برف در اکثر نقاط استان ادامه می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه سامانه بارشی تا صبح پنجشنبه تداوم دارد و از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه شاهد بارش های پراکنده در برخی از نقاط استان خواهیم بود تصریح کرد: همدان با 8 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و بهار، کبودراهنگ و درگزین با منفی 7 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان در 24 ساعت ثبت شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته منفی 5 درجه سانتیگراد و بیشینه دما  8 درجه سانتیگراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و بار ان در همدان از اواسط هفته

بارش برف و بار ان در همدان از اواسط هفته