مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-13حوادث

خراسان رضوی/ 3 روز جستجو برای یافتن فرد گرفتار شده در ارتفاعات بینالود


معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: سومین روز جستجو برای یافتن فرد گرفتار شده در بهمن ارتفاعات سیاه سنگ رشته کوههای بینالود گلمکان این استان از صبح امروز آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، غلامرضا صیادی در این خصوص افزود: این فرد از عصر جمعه هفته گذشته بر اثر سقوط از ارتفاع در کوههای قله سیاه سنگ از رشته کوههای بینالود در منطقه روستای کلاته قیاس گلمکان چناران در بهمن گرفتار شده و جستجو برای یافتن وی در سومین روز با حضور 20 نجاتگر تازه نفس، 15 نفر از نیروهای بسیج منطقه گلمکان و 23 نفر از کوهنوردان اعزامی که شب گذشته را نیز در کمپ ویژه در کوهستان برفی گذراندند، آغاز شده است.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع رسانی، تیم امداد کوهستان پایگاه دولت آباد چناران، تیم امداد به همراه یک گروه امدادی از هیات کوهنوردی استان به منطقه اعزام شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: پس از هماهنگی امدادگران اعزامی هلال احمر استان با تیم هیات کوهنوردی، عصر جمعه عملیات تجسس با حضور 12 امدادگر آغاز شد.

رییس جمعیت هلال احمر چناران نیز گفت: با توجه به اینکه همنوردان فرد گرفتار شده در بهمن، برای پیدا کردن او در محل اعلام شده، کاور و کوله را به عنوان نشانه گذاشته بودند تیم های جستجو همان شب به موقعیت بهمن و مکان رویت نشانه رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ 3 روز جستجو برای یافتن فرد گرفتار شده در ارتفاعات بینالود

خراسان رضوی/ 3 روز جستجو برای یافتن فرد گرفتار شده در ارتفاعات بینالود