مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-13ورزشي

باشگاه استقلال: یزدانی بدون اجازه ما اردو را ترک کرد


مسعود نصیری سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال با بیان اینکه مخالف اعزام امیرمحمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد هستیم، گفت: در صورتی با این اعزام موافقیم که فینال لیگ را به تاخیر بیندازند.

- مسعود نصیری سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال با بیان اینکه مخالف اعزام امیرمحمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد هستیم، گفت: در صورتی با این اعزام موافقیم که فینال لیگ را به تاخیر بیندازند.

مسعود نصیری، در گفت وگو با ایسنا، درباره بحث اعزام امیرمحمد یزدانی کشتی گیر تیم استقلال به رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در صربستان، اظهار کرد: رقابت های جام جهانی همزمان با مرحله فینال لیگ کشتی آزاد برگزار می شود و ما به امیرمحمد یزدانی به عنوان کشتی گیر اصلی تیممان نیاز مبرم داریم.

او بدون اجازه ما اردو را ترک کرد.

رسما مخالفتمان را نیز با این اعزام اعلام کردیم و منتظر تدبیر فدراسیون کشتی هستیم.

سرپرست تیم کشتی آزاد استقلال، افزود: تنها در صورتی موافق اعزام یزدانی هستیم که فدراسیون میز مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ را با یک هفته تاخیر و بعد از بازگشت یزدانی برگزار کند تا تیم ها در فضایی عادلانه و برابر به میدان بروند.

وی با انتقاد از نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ کشتی برای تعیین تاریخ نیمه نهایی و فینال لیگ، گفت: کار کارشناسی نشده و دوستان باید پاسخگو باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه استقلال: یزدانی بدون اجازه ما اردو را ترک کرد

باشگاه استقلال: یزدانی بدون اجازه ما اردو را ترک کرد