مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-13اقتصادي

رجیستری گوشی تلفن همراه غیرحضوری شد+جزییات


به دنبال مکاتبه گمرک ایران با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره تبعات ثبت حضوری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که طی پیگیری های صورت گرفته رجیستری گوشی تلفن همراه از ابتدای دی ماه غیرحضوری خواهد شد و تمامی فرایند .

- به دنبال مکاتبه گمرک ایران با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره تبعات ثبت حضوری گوشی تلفن همراه در مبادی ورودی، معاون فنی گمرک ایران اعلام کرد که طی پیگیری های صورت گرفته رجیستری گوشی تلفن همراه از ابتدای دی ماه غیرحضوری خواهد شد و تمامی فرایند حضوری در مبادی ورودی برای ثبت مشخصات در کمتر از یک دقیقه توسط بارکدخوان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از 12 مهر امسال به گمرکات اجرایی ابلاغ شد که هرگونه ثبت غیرحضوری تلفن همراه و بعد از خروج از گمرکات اجرایی (مبادی ورودی) توسط مسافرین ممنوع است، براین اساس باید اظهار و ثبت تلفن همراه مسافران فقط در محل مبادی ورودی و پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیرتجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام شود.

اما از زمان اجرای این دستورالعمل اعتراض زیادی از سوی مسافران به دلیل شکل گیری صف های طولانی و معطلی چند ساعته در مبادی ورودی جهت رجیستری گوشی موبایل آنهم در شرایط کرونایی موجود مطرح بود در عین حال که کارکنان گمرک نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجیستری گوشی تلفن همراه غیرحضوری شد+جزییات

رجیستری گوشی تلفن همراه غیرحضوری شد+جزییات