مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-13سياسي

مستند «از واشنگتن تا آزادی» روایتگر وقایع انتخابات 88


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند از واشنگتن تا آزادی به کارگردانی علی توفیقی و تهیه کنندگی سیاوش چاوشی به وقایع انتخابات 1388 و فتنه سبز می پردازد که به صورت کامل حوادث آن سال ها را از خرداد 1388 تا 9 دی از زبان مسئولان و افراد حاضر در صحنه پوشش می دهد.

- بخش هایی از این مستند نیز مربوط به شهید علیرضا ستاری است که در عاشورای 1388 مورد ضرب شتم شدیدی قرار گرفت و به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مستند از واشنگتن تا آزادی به کارگردانی علی توفیقی و تهیه کنندگی سیاوش چاوشی به وقایع انتخابات 1388 و فتنه سبز می پردازد که به صورت کامل حوادث آن سال ها را از خرداد 1388 تا 9 دی از زبان مسئولان و افراد حاضر در صحنه پوشش می دهد.

بخش هایی از این مستند نیز مربوط به شهید علیرضا ستاری است که در عاشورای 1388 مورد ضرب شتم شدیدی قرار گرفت و به شهادت رسید.

در این مستند برخی از مسئولان رده بالا برای اولین بار در خصوص مسائل پشت پرده فتنه صحبت کرده اند و قرار است این مستند 9 دی ماه از یکی از شبکه های رسانه ملّی پخش شود، همچنین بخش هایی از حوادث به صورت بازسازی به تصویر کشیده شده است.

عوامل این مستند: کارگردان و تصویربردار: علی توفیقی، تهیه کننده: سیاوش چاوشی، پژوهش و فیلمنامه: ثنا صادقی، دستیار کارگردان: مارال رازقی، مجری طرح و مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «از واشنگتن تا آزادی» روایتگر وقایع انتخابات 88

مستند «از واشنگتن تا آزادی» روایتگر وقایع انتخابات 88