مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-13سياسي

آیت الله جنتی: آیت الله یزدی نترس بود و از میدان در نمی رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی روز یکشنبه درباره ویژگی های شخصیتی حضرت آیت الله محمد یزدی و وجوه مختلف وی در دفاع از انقلاب اسلامی اظهارکرد: - آیت الله احمد جنتی گفت: آیت الله یزدی نترس بود و از میدان در نمی رفت و تحت هیچیک از تهدیدات هم قرار نمی گرفت؛ وی همیشه برای دفاع از نظام اسلامی آماده و سینه اش سپر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی روز یکشنبه درباره ویژگی های شخصیتی حضرت آیت الله محمد یزدی و وجوه مختلف وی در دفاع از انقلاب اسلامی اظهارکرد: آیت الله یزدی یک عنصر فوق العاده ای بود.

اگر بخواهیم در اقران خودشان بگردیم و مشابه وی را پیدا کنیم، حداقل این است که اگر نگویم پیدا نمی شود باید بگویم کم پیدا می شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: آیت الله یزدی هم در زمان طلبگی، هم اول انقلاب و هم در ادامه انقلاب تا به امروز، یک عنصر فعال، بااستعداد، با هوش و انقلابی بوده است.

جنتی با اشاره به پست های مختلفی که آیت الله یزدی داشته و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده است، ادامه داد: وی در قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و هر جای دیگری که مسئولیت داشته یک عنصر برجسته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: آیت الله یزدی نترس بود و از میدان در نمی رفت

آیت الله جنتی: آیت الله یزدی نترس بود و از میدان در نمی رفت