مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-13سياسي

شب نشینی مجازی به یاد شهدای دانشگاه کابل


هفته هنر افغانستان برگزار می شود تا دشمنان قسم خورده دو ملت ایران و افغانستان بدانند آینده از آن ماست و این روزهای تلخ می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، نخستین شب از هفته هنر افغانستان با عنوان جان پدر کجاستی؟ به میزبانی کمیسیون ملی یونسکو ایران با موضوع ادبیات و فرهنگ مشترک دو کشور ایران و افغانستان، شنبه شب 22 آذرماه به صورت مجازی و با همراهی تنی چند از چهره های ادبی افغانستان برگزار شد.

حجت الله ایوبی - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران – با اشاره به همزمانی برگزاری هفته هنر افغانستان با چهلمین روز شهادت دانشجویان کابل، تاکید کرد: باهمه وجودمان معتقدیم چراغ امید در افغانستان روشن است.

او با بیان این که تصور برای برگزاری نمایشگاه هفته ی هنر افغانستان حدود 70 اثر شرکت خواهند کرد، افزود: اما چیزی حدود 400 اثر از هنرمندان افغانستانی به یونسکو رسید که این حضور نشان دهنده ی پیوند این دو ملت پایدار است در واقع ریشه ها به هم متصل هستند.

وی با تاکید بر این که پیوند هنرمندان افغانستان با ایران دلی، قلبی و طولانی است، ادامه داد: آن هایی که تلاش می کنند این دو ملت را از یکدیگر جدا کنند، بسیار اشتباه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب نشینی مجازی به یاد شهدای دانشگاه کابل

شب نشینی مجازی به یاد شهدای دانشگاه کابل