مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-13بين الملل

سودانی ها برای اصلاح روند انقلاب تظاهرات میلیونی برگزار می کنند


سودانی ها در دومین سالروز آغاز انقلاب این کشور علیه رژیم عمر البشیر، با برپایی تظاهرات میلیونی ضد دولتی خواستار اصلاح روند انقلاب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احزاب و گروه های متعدد در سودان که مهم ترین آنها حزب الشیوعی سودان و برخی کمیته های مقاومت سودان  هستند برای برپایی یک تظاهرات میلیونی ضد دولتی در نوزدهم دسامبر جاری فراخوان داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم ، معترضان سودانی همزمان با سالروز آغاز تظاهرات میلیونی سال 2018 در این کشور، بار دیگر خواستار اصلاح روند انقلاب کشورشان و تحقق اهداف آن شدند.

در این فراخوان ها از شهروندان سودانی خواسته شده است لغو سند قانون اساسی فعلی سودان و براندازی حکومت انتقالی سودان در دو بخش نظامی و مدنی آن را مطالبه کنند.

جعفر حسن یکی از رهبران ائتلاف قوی الحریه و التغییر سودان ابراز امیدواری کرد که دومین سالگرد انقلاب دسامبر روز ارزیابی دستاوردهای حکومت و شکست های آن باشد.

او با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در تظاهرات برای دفاع از انقلابی است که همین مردم صاحبان واقعی آن هستند، گفت: ما باید بدانیم چه اهدافی از انقلاب محقق شده و کدام نشده است.

این رهبر ائتلاف الحریه و التغییر سودان درعین حال گفت: هنوز عناصری از نظام سابق به دنبال سوء استفاده از هر مناسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودانی ها برای اصلاح روند انقلاب تظاهرات میلیونی برگزار می کنند

سودانی ها برای اصلاح روند انقلاب تظاهرات میلیونی برگزار می کنند