مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-13حوادث

بازگشت زمین های 100 میلیاردی به بیت المال


فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 22 هکتار از اراضی ملی به ارزش 100 میلیارد ریال در بخش فورگ از توابع شهرستان داراب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سردار رهام بخش حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی شکایت نماینده اداره منابع طبیعی در خصوص تصرف اراضی ملی به متراژ 22 هکتار از اراضی ملی در بخش فورگ از توابع شهرستان داراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی داراب پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده اداره منابع طبیعی به محل اعزام شدند، افزود: طبق شواهد و مدارک، متهم اقدام به تخریب 22 هکتار از ارضی ملی و تسطیح زمین های مذکور کرده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص 22 هزار متر اراضی ملی به بیت المال برگردانده شد، تصریح کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین های رفع تصرف شده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست هرگونه خبر در این خصوص را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت زمین های 100 میلیاردی به بیت المال

بازگشت زمین های 100 میلیاردی به بیت المال