مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-13سياسي

میهمانی ها و دورهمی ها عامل 60 درصد ابتلای مردم اهر به کرونا است


میهمانی ها و دورهمی ها عامل 60 درصد ابتلای مردم شهرستان اهر به ویروس کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مردم اهر نیازی به آمارسازی نداشتیم بلکه مردم با دانستن حقایق در اعمال و رعایت محدودیت های کرونایی همکاری بسیار عالی داشتند.

وی؛ شهرستان اهر را در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پیشتاز و موفق ارزیابی کرد، گفت: تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی متشکل از بسیجیان و کادر بهداشت و درمان در شهرستان اهر تشکیل و فعالیت خود را توام با حرکت های خلاقانه آغاز کرده اند.

خدابخش با اشاره به این که دورهمی ها، میهمانی ها و تجمعات در آستانه شب یلدا بزرگترین تهدید علیه خانواده هاست، بیان کرد: 60 درصد عامل ابتلای مردم شهرستان اهر به ویروس کرونا؛ از دورهمی ها و میهمانی ها ناشی می شود.

عرضه قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانه ها ممنوع است فرماندار شهرستان اهر تاکید کرد: تجمعات و دورهمی های عروسی و ترحیم با خواهش و تمنا قابل کنترل نیست؛ شاید درخواست، خواهش و تمنا بتواند تاثیر داشته باشد اما برای حفظ سلامتی مردم باید رویکرد برخورد هم داشته باشیم.

وی با ذکر این که عرضه قلیان در قهوه خانه ها، سفره خانه ها و سایر اماکن عمومی مطلقاً ممنوع است، گفت: قهوه خانه ها و چای خانه ها در شرایط فعلی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی ها و دورهمی ها عامل 60 درصد ابتلای مردم اهر به کرونا است

میهمانی ها و دورهمی ها عامل 60 درصد ابتلای مردم اهر به کرونا است