مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-13سياسي

شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران


شرکت ستاک فناوری ویرا به طور گسترده، محصولات فورتی نت را عرضه می نماید.

- شرکت ستاک فناوری ویرا به طور گسترده، محصولات فورتی نت را عرضه می نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ستاک، دلیل انتخاب Fortinet از این جهت است که این کمپانی همواره یکی از برترین ها در حوزه امنیت شبکه به شمار می رود و اساسا هدف و سیاست آن بر مبنای حفظ امنیت به صورت کامل و بدون حداقل خطا بوده، و تست هایی که در آزمایشگاه های معتبر دنیا روی محصولات فورتی نت انجام شده، گواه بر این مطلب است.

پیشتر درباره فورتی گیت و محبوبیت بالای آن به دلیل فراهم آوردن زیرساخت امنیتی end to end، ویژگی منحصر به فرد آن در استفاده از تراشه سخت افزاری ASIC، سیستم عامل انحصاری آن تحت عنوان FortiOS صحبت شده است.

در ضمن برخی از ویژگی های UTM فورتیگیت به قرار زیر است: Firewall, VPN, and Traffic Shaping Intrusion Prevention )IPS( Antivirus/Antispyware/Antimalware Integrated Wireless Controller Antispam VoIP Support Layer 2/3 routing Application Control IPv6 Support Web Filtering WAN Optimization & Web Caching یکی دیگر از محصولات پرطرفدار فورتینت، فورتی آنالایزر می باشد.

ضرورت وجود FortiAnanlyzer به هنگام رشد سازمان ها و افزایش احتمال تهدیدات پیشرفته محسوس است، زیرا نیاز به محصولات و ابزارهایی جهت تجزیه و تحلیل در ضبط و شناسایی تهدیدات به صورت لحظه ای و کاملا دقیق وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران

شرکت ستاک فناوری ویرا، معتبرترین عرضه کننده محصولات فورتی نت در ایران