مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-13بين الملل

فراخوان تظاهرات میلیونی در سودان


احزاب و گروه های متعدد در سودان از جمله حزب کمونیست و برخی کمیته های مقاومت سودان، برای برپایی یک تظاهرات میلیونی ضد دولتی در نوزدهم دسامبر جاری فراخوان داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، احزاب و گروه های متعدد در سودان از جمله حزب کمونیست و برخی کمیته های مقاومت سودان، برای برپایی یک تظاهرات میلیونی ضد دولتی در نوزدهم دسامبر جاری فراخوان داده اند.

در این فراخوان ها از شهروندان سودانی خواسته شده است لغو سند قانون اساسی فعلی و براندازی حکومت انتقالی سودان در دو بخش نظامی و مدنی آن را مطالبه کنند.

معترضان سودانی همزمان با سالروز آغاز تظاهرات میلیونی سال 2018 در این کشور، بار دیگر خواستار اصلاح روند انقلاب کشورشان و تحقق اهداف آن شدند.

جعفر حسن یکی از رهبران ائتلاف آزادی و تغییر سودان ابراز امیدواری کرد که دومین سالگرد انقلاب دسامبر روز ارزیابی دستاوردهای حکومت و شکست های آن باشد.

او با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در تظاهرات برای دفاع از انقلابی است که همین مردم صاحبان واقعی آن هستند، بیان کرد: ما باید بدانیم چه اهدافی از انقلاب محقق شده و کدام نشده است.

وی گفت: هنوز عناصری از نظام سابق به دنبال سوء استفاده از هر مناسبت و اعتراضی برای نفوذ در آن و ایجاد خرابکاری هستند؛ اما جوانان سودانی بسیار آگاه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تظاهرات میلیونی در سودان

فراخوان تظاهرات میلیونی در سودان