مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:152020-12-13اقتصادي

تلاش مجلس برای اجرای قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام/ واکنش مثبت بورس


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس در راستای کاهش خام فروشی و توسعه پتروپالایشگاه ها از طریق اعطای تنفس خوراک در طرح احکام کلی بودجه را تشریح کرد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس در راستای کاهش خام فروشی و توسعه پتروپالایشگاه ها از طریق اعطای تنفس خوراک در طرح احکام کلی بودجه را تشریح کرد.

مالک شریعتی نیاسر، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مصوبه امروز مجلس در طرح احکام کلی بودجه، بیان کرد: امروز در جریان بررسی طرح احکام کلی بودجه بنده پیشنهادی را مطرح کردم تا اعطای تنفس خوراک بر اساس آنچه که در قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در مجلس دهم به تصویب رسیده بود، با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس مصوبه امروز مجلس، دولت موظف شد تا تمهیدات لازم جهت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای افزایش فروش نفت خام، گاز و میعانات گازی به پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و پتروپالایشگاه های داخل از طریق اعطای تنفس خوراک و کاهش تدریجی صادرات با استفاده از ظرفیت بخش های غیردولتی، شرکت های دانش بنیان و ابزار بازار سرمایه و همچنین پیش بینی ردیف مستقل در بودجه سنواتی برای کلیه منابع حاصل از عرضه داخلی نفت خام، گاز و میعانات گازی؛ در لایحه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجلس برای اجرای قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام/ واکنش مثبت بورس

تلاش مجلس برای اجرای قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام/ واکنش مثبت بورس