مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-13سياسي

صحبت ما با سیاسیون کرمان درباره انتقال آب هلیل رود کاملا کذب است


استاندار کرمان در دیدارِ امام جمعه جیرفت گفت: دغدغه مردم جنوب در حوزه انتقال آب را مورد توجه داریم و بحث محیط زیست، کشاورزی و حفظ اکوسیستم هلیل رود تاریخی برای ما هم مهم است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان در دیدارِ امام جمعه جیرفت گفت: دغدغه مردم جنوب در حوزه انتقال آب را مورد توجه داریم و بحث محیط زیست، کشاورزی و حفظ اکوسیستم هلیل رود تاریخی برای ما هم مهم است.

دکتر علی زینی وند در دیدار حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت و ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت، 23 آذر ماه با وی با قدردانی از حضور امام جمعه و فرماندار جیرفت گفت: کرمان استان باظرفیتی است و با توجه به گستردگی آن طبیعی است که توسعه و زیرساخت ها در همه مناطق آن هماهنگ نیست.

وی عنوان کرد: علاقه مند و مصمم هستم که برای توسعه متوازن در استان وقت بگذاریم، مواردی را که می توانیم انجام دهیم و در دیگر موارد هم اسنادی را تعریف کنیم که آیندگان نیز به توسعه متوازن توجه جدی کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اقدامات استانداران قبلی کرمان برای توسعه متوازن گفت: کرمان، استانی گسترده و با تفاوت های اقلیمی و فرهنگی است که باید به این تفاوت ها احترام گذاشت.

همان طور که نگاه جمهوری اسلامی نگاه عادلانه به همه اقوام و فرهنگ ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت ما با سیاسیون کرمان درباره انتقال آب هلیل رود کاملا کذب است

صحبت ما با سیاسیون کرمان درباره انتقال آب هلیل رود کاملا کذب است