مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-13اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی فاز اول موزه بزرگ گلستان


مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی فونداسیون موزه بزرگ گلستان با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی درحال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی حسین قلی زاده عصر یکشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: عملیات اجرایی فونداسیون موزه بزرگ گلستان با اعتبار 23 میلیارد ریال از محل اعتبارت تملک دارایی سرمایه های ملی و استانی با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی درحال اجرا است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی این فاز افزود: در این فاز حدود هزار و 500 متر مربع از فونداسیون ضلع شرقی پروژه اجرا خواهد شد.

حسین قلی زاده یادآور شد: در سنوات قبل این اداره کل اقدام به انجام طراحی و مطالعات فاز صفر و یک، خرید انشعابات، اجرای دیوار کشی موزه بزرگ، اجرای بخشی از خاکبرداری با اعتبار حدود 9 میلیارد و 785 میلیون ریال کرده است.

وی گفت: پروژه موزه بزرگ استان گلستان در زمینی به وسعت 20 هزارمتر مربع در ضلع جنوبی پارک داریوش در شهرستان گنبدکاووس قرار گرفته که این زمین با همت شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس و حمایت فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس برای این پروژه طی تفاهم نامه ای در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی فاز اول موزه بزرگ گلستان

پیشرفت 80 درصدی فاز اول موزه بزرگ گلستان