مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-13بين الملل

کرملین: پوتین در مخفیگاه نیست


سخنگوی کرملین امروز، یکشنبه شایعات درباره اقامت رییس جمهوری این کشور در مخفیگاه را رد و تاکید کرد، پوتین به حدی که برای سلامتی اش ضروری باشد، - سخنگوی کرملین امروز، یکشنبه شایعات درباره اقامت رییس جمهوری این کشور در مخفیگاه را رد و تاکید کرد، پوتین به حدی که برای سلامتی اش ضروری باشد، تحت تست های کرونا قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در فیلم مستند ویروس خطرناک.

سال نخست به کارگردانی خبرنگار روس نائله عسکرزاده، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین درباره این که آیا ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه از ترس ابتلا به کرونا در یک مخفیگاه به سر می برد و از آنجا دستوراتش را می دهد، گفت، هرگز.

پوتین در مقر اقامت خود در حومه مسکو اقامت دارد و در آنجا زندگی می کند و از همان جا بسیار کار انجام می دهد و از آنجا به کرملین می رود و از آنجا نیز پروازهای هوایی اش را انجام می دهد.

پسکوف درباره این که آیا پوتین تحت تست های روزانه کرونا قرار می گیرد یا نه تاکید کرد: آزمایش ها به اندازه ای که سلامت او ایجاب کند، انجام می شوند، نه کمتر نه بیشتر.

سخنگوی کرملین تصریح کرد، پوتین پزشکان و متخصصانی در زمینه پاندمی و کارشناسانی دارد که برنامه فعالیت های رییس جمهوری را از لحاظ پزشکی تنظیم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: پوتین در مخفیگاه نیست

کرملین: پوتین در مخفیگاه نیست