مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-13سياسي

محمدی: شورای عالی انقلاب فرهنگی توان مطالبه اجرای مصوباتش را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما حضور یافت و درباره وظایف شورای توسعه فرهنگ قرآنی و بودجه .

- دبیر یکی از شورا های اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شورا نمی تواند اجرای مصوباتش را از دستگاه ها مطالبه کند و هیچ وظیفه ای در اجرای قوانین مصوب ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما حضور یافت و درباره وظایف شورای توسعه فرهنگ قرآنی و بودجه قرآنی 1400 توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام محمدی، تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی را یکی از راهبرد های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و حضرت امام خمینی (ره) در راستای راهبری فرهنگ کشور مطالباتی را داشتند؛ بنابراین ستاد فرهنگی در آغاز انقلاب شکل گرفت و 4 سال پس از آن نیز به پیشنهاد مقام معظم رهبری، این ستاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: شورای عالی انقلاب فرهنگی توان مطالبه اجرای مصوباتش را ندارد

محمدی: شورای عالی انقلاب فرهنگی توان مطالبه اجرای مصوباتش را ندارد