مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-13سياسي

طلسم شکست/ تصویب لایحه ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر و متکدی در شیراز


لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان امروز با اکثریت آرا در صحن علنی شورای شهر شیراز به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مشاهده پدیده ناپسند تکدی گری در سطح کلان شهر شیراز و همچنین منظره زشت معتادان متجاهر در نقاط مختلفی از شهر شیراز به ویژه در منطقه سنگ سیاه سال های سال است که مورد بحث و گفتگو است.

تاکنون بر اساس بازدیدهای مسئولان مختلف، اقدامات متفاوتی در راستای جمع آوری این متکدیان و معتادان و هدایت آنها به گرم خانه ها انجام شده است اما به سبب اقدام جزیره ای موازی کاری تاکنون گام موثری را در این راستا شاهد نبوده ایم.

این اقدام مهم به سبب نیاز به هزینه بالا و همچنین هماهنگی چندین دستگاه مرتبط، اقدامی زمان بر است که امروز در صد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بحث و گفتگوی بسیار مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه بودجه ای به مبلغ 108 میلیارد ریال، روزانه 30 هزار تومان برای سه هزار معتاد و متکدی به مدت چهار ماه توسط شهرداری اختصاص یافت و شهرداری شیراز اجازه خواهد داشت که نسبت به تأمین هزینه لازم از بودجه سال جاری، با رعایت آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری و صرفه و صلاح شهر اقدام و همچنین گزارش منظم اجرای مصوبه را به شورا ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم شکست/ تصویب لایحه ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر و متکدی در شیراز

طلسم شکست/ تصویب لایحه ساماندهی سه هزار معتاد متجاهر و متکدی در شیراز