مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 18:352020-12-13اقتصادي

شهرک های صنعتی در شرق اصفهان گسترش می یابد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با وجود مشکلات مطروحه موجود، شهرک های صنعتی در شرق اصفهان مانند مناطق سجزی و کوهپایه گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حسن قاضی عسگر امروز در حاشیه سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: مقرر شد پس از بازدید با حضور استاندار و رییس مدیریت و برنامه ریزی استان برنامه گسترش شهرک ها را در این مناطق عملیاتی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: صنایع فولادی باید به شرق اصفهان هدایت شوند زیرا ظرفیت بیشتری در این منطقه حاکم است که امیدواریم این برنامه ها عملیاتی شود.

وی گفت: ایجاد گروه کاری نوآوری برای معادن و صنایع معدنی بود که نقاط قوت این گروه کاری مطرح و مصوب شد که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم از خدمات دانشگاهیان در حوزه معادن و صنایع معدنی بیشتر استفاده کنیم.

قاضی عسگر بیان کرد: همچنین در جلسه امروز گزارشی از مسائل و مشکلات در واگذاری وام های اشتغال روستایی ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: مواردی از مسائل برطرف و مقرر شد بر اساس اولویت های مشخص و تعریف شده وام های توسعه اشتغال روستایی واگذار و بانک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی در شرق اصفهان گسترش می یابد

شهرک های صنعتی در شرق اصفهان گسترش می یابد