مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-13سياسي

روزانه بیش از 16 هزار تماس تلفنی از طرف مردم داریم


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه بیش از 16 هزار تماس تلفنی از طرف مردم داریم و هر کسی که تماس گرفت ما موظف به پاسخگویی هستیم که بیش از 45 درصد این تماس ها اجرای ماموریت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، سردار ابراهیم قربان زاده، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان  که در هتل ثامن برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهد کمترین تعرضات مرزی هستیم و در زمینه امنیت شهرها هم با تعامل، یکدلی و یگانگی بین مسئولان مختلف از جمله شورای تامین، شورای اداری به ویژه دستگاه های امنیتی، قضایی و انتظامی که وجود دارد، اقدامات خوبی انجام شده است.

 وی با تاکید بر اینکه امروز در کنار مردم عزیز برای دفاع از سلامت آنها مشغول انجام وظیفه در کنار مدافعان سلامت هستیم، اظهار کرد: امروز پلیس خراسان رضوی با بیش از 2 هزار نیرو که در معرض ویروس کرونا قرار گرفتند توانسته به خوبی محدودیت ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: روزانه بیش از 16 هزار تماس تلفنی از طرف مردم داریم و هر کسی که تماس گرفت ما موظف به پاسخگویی هستیم که بیش از 45 درصد این تماس ها اجرای ماموریت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 16 هزار تماس تلفنی از طرف مردم داریم

روزانه بیش از 16 هزار تماس تلفنی از طرف مردم داریم