مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 19:452020-12-13حوادث

مسمومیت 2 نفر با گاز منوکسید کربن در روستای مهریان یاسوج


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت دو نفر در روستای مهریان یاسوج بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد مسمومیت 2 نفر با گاز منوکسید کربن در روستای مهریان یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت دو نفر در روستای مهریان یاسوج بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

محسن جلیل افزود: راس ساعت 18 و 30 دقیقه امشب طی تماس با مرکز اورژانس 115 مبنی بر مسمومیت آقای 89 ساله و خانم 84 ساله که به دلیل مسمومیت با گاز co دچار ضعف و بی حالی، همچنین تنگی نفس شده بودند، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس بر بالین بیماران، اقدامات درمانی اولیه انجام و جهت بررسی های بیشتر به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حادثه از روستای مهریان به مرکز اورژانس گزارش شده بود، اظهار کرد: روز گذشته در همین منطقه یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به مرکز اورژانس 115 گزارش شد، که متاسفانه دو نفر از هموطنان که پدر و پسر بودند، به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 2 نفر با گاز منوکسید کربن در روستای مهریان یاسوج

مسمومیت 2 نفر با گاز منوکسید کربن در روستای مهریان یاسوج