مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-13اقتصادي

‍ خلع ید 25 هزار مترمربع از اراضی بلاتکلیف شهرک های صنعتی استان سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 25 هزار و 336 متر مربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در هشت ماه گذشته خلع ید شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 25 هزار و 336 متر مربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در هشت ماه گذشته خلع ید شده است.

حسن آل بویه با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان اراضی خلع ید شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب هفت فقره قرارداد بود.

وی بیان کرد: قراردادهای خلع ید شهرک ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکرده، طی سال های اخیر به تذکرات و اخطارهای صادر شده توجه ننموده و نیز زمین های واگذار شده را بلاتکلیف رها کرده بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: خلع ید اراضی صنعتی از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن حدود 35 درصد کاهش داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت مشابه سال گذشته بیش از 39 هزار و 430 مترمربع اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب 15 فقره قرارداد خلع ید شد.

آل بویه، خلع ید اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان و آزادسازی زمین های بلاتکلیف را فرصت مناسب برای واگذاری این اراضی به واجدین شرایط پس از طی مراحل قانونی عنوان کرد که می تواند توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ خلع ید 25 هزار مترمربع از اراضی بلاتکلیف شهرک های صنعتی استان سمنان

‍ خلع ید 25 هزار مترمربع از اراضی بلاتکلیف شهرک های صنعتی استان سمنان