مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-13سياسي

همه چیز درباره نشان های دولتی و نظامی در ایران + تصاویر


رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح دیروز با حضور در منزل دانشمند شهید محسن فخری زاده و دیدار با خانواده این شهید، نشان درجه یک نصر را که اهدایی و مزین به امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، - نشان نصر، اهدایی از سوی مقام معظم رهبری به خانواده شهید محسن فخری زاده رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح دیروز با حضور در منزل دانشمند شهید محسن فخری زاده و دیدار با خانواده این شهید، نشان درجه یک نصر را که اهدایی و مزین به امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به ایشان تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به این بهانه نگاهی داشتیم به تمام نشان های دولتی و نظامی که در ایران اعطا می شود.

نشان های دولتی نشان های دولتی جمهوری اسلامی ایران، به موجب آیین نامه ای اعطا می شود که 27 آبان سال 69 در دولت هاشمی رفسنجانی به تصویب رسید.

بر اساس این آیین نامه، نشان های دولتی که به افراد شایسته ایرانی یا خارجی اعطا می شود به ترتیب تقدم عبارتند از: نشان های عالی 1- انقلاب اسلامی: این نشان از نوع مدال و به عنوان عالی ترین نشان جمهوری اسلامی، برای هر دوره ریاست جمهوری یک عدد است و پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری، به وی تعلق می گیرد.

این نشان برای نخستین بار در تاریخ 12 مرداد سال 76 به سیدمحمد خاتمی اهدا شد و در سال های بعد، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی نیز این نشان را پس از انتخاب به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره نشان های دولتی و نظامی در ایران + تصاویر

همه چیز درباره نشان های دولتی و نظامی در ایران + تصاویر