مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 21:202020-12-13ورزشي

بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد


خدا را شکر از لحاظ بدنی و فنی آنگونه که باید با تیم منطبق باشم آماده هستم، انشاءالله بازی ها زودتر آغاز شود تا از پشت سر هم تمرین کردن خارج شویم.

- وحید حاجیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در مرحله قبل فقط مقابل نیروی زمینی بازی کردم و با صلاحدید کادر فنی در بازی با آینده سازان به میدان نرفتم، هر دو بازی برای ما ساده بود و فکر می کنم بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ برای یک شروع موفق، نتایج خوبی مقابل دو حریف گرفتیم.

شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد‏، جزو مدعیان قهرمانی است بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به عملکرد خود در تنها مسابقه ای که در مرحله قبل به میدان رفت، عنوان کرد: من همیشه از خودم توقع زیادی دارم و سعی می کنم همواره بیشترین تلاش را انجام دهم و برای تیمم بهترین عملکرد را ارائه کنم، در مرحله بعد حتما آماده تر بازی خواهم کرد.

وی در خصوص شیمیدر و پیش بینی اش از جایگاه این تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: چه امسال که ما در خدمت این تیم هستیم و چه سال های قبل که بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته اند، شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و کادر و نفرات خوبی داشته، قطعا امسال هم جزو مدعیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد

بسکتبال ایران باید قدردان حضور شیمیدر در لیگ برتر باشد