مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 21:402020-12-13سياسي

موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح FATF


معاون حقوقی رییس جمهوری اعلام کرده که در نامه ای به رهبر معظم انقلاب برخی دغدغه های اعضای مجمع و تبیین برنامه اقدام فعلی و برخی تحولات از جمله اصلاحیه برخی از توصیه های گروه اقدام ارائه شده و درخواست تمدید مدت رسیدگی به لوایح باقیمانده مربوط به معاهدات .

- معاون حقوقی رییس جمهوری اعلام کرده که در نامه ای به رهبر معظم انقلاب برخی دغدغه های اعضای مجمع و تبیین برنامه اقدام فعلی و برخی تحولات از جمله اصلاحیه برخی از توصیه های گروه اقدام ارائه شده و درخواست تمدید مدت رسیدگی به لوایح باقیمانده مربوط به معاهدات (FATF) به عمل آمد که ایشان ضمن موافقت، موضوع را به مجمع ارجاع دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه ایران نوشت: موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح اف ای تی اف ؛ این خبر را لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری داد.

هفته پیش محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه دولت به رهبر معظم انقلاب در همین باره خبر داده بود.

حالا لعیا جنیدی در گفت وگو با ایران توضیح داده که با موافقت رهبری، مهلت بررسی لوایح باقی مانده در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید شده است.

پاسخ های مکتوب جنیدی به سؤالات ایران را در ادامه می خوانید: ٭٭٭ اخیراً دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه دولت به رهبر معظم انقلاب درباره لوایح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح FATF

موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح FATF