مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 21:502020-12-13سياسي

پیام نمایندگان مجلس به دولت: ما هم باید مذاکرات برجامی باشیم!


نمایندگان مجلس که هفته گذشته با تصویب طرح اقدام راهبردی در مقابله با تحریم ها به پیشواز مخالفت با هرگونه احتمال بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم ها رفته بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: مذاکره با آمریکا را خلاف منافع ملی می دانند و مخالف آن هستند؛ مگر اینکه در تیم مذاکره کننده قرار بگیرند ؛ این موضع رسمی نمایندگان مجلس یازدهم در قبال دولت، برجام و مذاکرات احتمالی در آینده است.

بهارستانی ها که هفته گذشته با تصویب طرح اقدام راهبردی در مقابله با تحریم ها به پیشواز مخالفت با هرگونه احتمال بازگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم ها رفتند، اکنون با آغاز هفته از سهم خواهی در مذاکرات احتمالی می گویند.

البته همچنان از یک سو بر طبل مخالفت با برجام می کوبند و مذاکره را نفی می کنند و از سویی دیگر به دنبال حضور در تیم مذاکره کننده هستند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس در همین زمینه گفته است: قطعا در مذاکرات آینده چند نفر از نمایندگان مجلس هم باید در مذاکرات حضور داشته باشند و اجازه نخواهیم داد که چند نفر برای کشور نسخه بپیچند.

البته فریدون عباسی دوانی در گفت وگو با خانه ملت، به هدف مجلس از تصویب طرح اقدام راهبردی برای تحت فشار قراردادن تیم مذاکره کننده برای قبول نمایندگانی از مجلس در این تیم اشاره می کند و می گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نمایندگان مجلس به دولت: ما هم باید مذاکرات برجامی باشیم!

پیام نمایندگان مجلس به دولت: ما هم باید مذاکرات برجامی باشیم!