مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 01:302020-12-13اقتصادي

تعطیلی تالارها 100 هزار نفر را بیکار کرد


نایب رییس دوم اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران اعلام کرد که بر اساس برآوردها حدود 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

- نایب رییس دوم اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران اعلام کرد که بر اساس برآوردها حدود 100 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

خسرو ابراهیمی نیا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره وجود حدود هزار واحد تالار پذیرایی در شهر تهران اظهار کرد: علاوه بر افرادی که با تعطیلی تالارها به صورت مستقیم بیکار شدند، در بخش تجهیز مجالس برای هر مراسم، بسته به تعداد مهمان ها بین 10 تا 70 نفر فعالیت می کردند که حالا بیکار شده اند.

همچنین ده ها شغل دیگر از جمله در حوزه چیدمان سفره عقد، حمل و نقل، عکاسی، آرایشگاه، نقاشی و دکور تالار و آشپزی به فعالیت تالارها وابسته اند، بنابراین برآوردها نشان می دهد از اسفندماه تاکنون حدود 100 هزار نفر به واسطه تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

وی با بیان اینکه اتحادیه تالارها 10 ماه است که این موضوع را مکاتبه کرده، اما هنوز نتیجه ای نگرفته است، تصریح کرد: با برنامه ریزی درست در اسفند و فروردین و اردیبهشت و تعطیلی همه مراکز پذیرایی وضعیت خوبی در کشور ایجاد شد و تلفات انسانی نیز به پایین ترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تالارها 100 هزار نفر را بیکار کرد

تعطیلی تالارها 100 هزار نفر را بیکار کرد