مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 03:052020-12-13فرهنگي

آخرین وضعیت حمایت مالی از گروه های تئاتری و تماشاخانه های خصوصی


مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد که به منظور حمایت در شرایط کرونایی تئاتر، تعداد 45 تماشاخانه خصوصی برای دریافت وام به صندوق اعتباری هنر معرفی شده اند.

- قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت حمایت از گروه ها و تماشاخانه های خصوصی در شرایط کرونایی تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: ما بر اساس لایحه بودجه و سرفصل هایی که برای آن تعریف شده به شکل های مختلف از برگزاری جشنواره های تئاتری، اجراهای عمومی و تولید نمایشنامه حمایت می کنیم.

اخیراً هم اعلام کردیم از آثاری که برای اجرا از طریق فضای مجازی متقاضی باشند نیز مبلغ 30 میلیون تومان حمایت خواهیم کرد که تا کنون 60 طرح در این خصوص به دست مان رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود متذکر شد: متأسفانه مجموعه هنرهای نمایشی و هنرمندان این عرصه از سایت های کارا و تحفه استقبال نکردند این در حالی است که سایت کارا با بهره 12 درصد و سایت تحفه با بهره 4 درصد به گروه ها و مجموعه های هنرهای نمایشی وام پرداخت می کنند.

برخلاف هنرمندان تئاتر، در حوزه موسیقی و تجسمی استقبال بهتری برای ثبت نام و درخواست دریافت وام از این سایت ها انجام شد.

آشنا یادآور شد: اداره کل هنرهای نمایشی تعداد 45 تماشاخانه خصوصی را برای دریافت وام به صندوق اعتباری هنر معرفی کرده است و وزیر محترم فرهنگ و ارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حمایت مالی از گروه های تئاتری و تماشاخانه های خصوصی

آخرین وضعیت حمایت مالی از گروه های تئاتری و تماشاخانه های خصوصی