مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-14سياسي

موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی FATF در مجمع


لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح «اف ای تی اف» در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست دولت برای تمدید مهلت بررسی لوایح اف ای تی اف ؛ این خبر را لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری داد.

هفته پیش محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه دولت به رهبر معظم انقلاب در همین باره خبر داده بود.

حالا لعیا جنیدی در گفت وگو با روزنامه ایران توضیح داده که با موافقت رهبری، مهلت بررسی لوایح باقی مانده در مجمع تشخیص مصلحت نظام تمدید شده است.

پاسخ های مکتوب جنیدی به سؤالات ایران را در ادامه می خوانید: اخیراً دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نامه دولت به رهبر معظم انقلاب درباره لوایح اف ای تی اف خبر داده است.

اگر این خبر را تأیید می کنید، بفرمایید چرا این نامه نوشته شده و ناظر بر چه تحوّلات جدیدی بوده است؟ بله درست است، من هم در پاسخ به سؤالی که یکی از خبرنگاران در پنجم آذرماه در حاشیه جلسه هیأت دولت مبنی بر رها شدن موضوع لوایح چهارگانه مربوط به برنامه اقدام مالی ایران مطرح کرد، تصریح کردم که این یک امر کلی کشور با آثار ملی است و دولت موضوع را رها نکرده و پیگیری می کند و توضیح دادم که مقدمات رسیدگی دوبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی FATF در مجمع

موافقت رهبر انقلاب با تمدید بررسی FATF در مجمع