مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 04:502020-12-14سياسي

کارکردگرایی مانع اصلی مسأله محوری در پژوهش های علوم انسانی است


کارکردگرایی مانع اصلی مسأله محوری در پژوهش های علوم انسانی است و دفتر تبلیغات اسلامی چند سالی است که رویکرد خود را از کارکرد گرایی به مسأله محوری تغییر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود معینی پور در نشست علمی مجازی پژوهش در علوم انسانی اسلامی با رویکرد مسأله محوری از سلسله نشست های همایش مجازی علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری که ظهر یکشنبه از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ما در واقع به ساده انگاری در شناخت مسأله و اشباع کاذب در عرصه پژوهش رسیده ایم و یک گپ و شکاف جدی بین حوزه پژوهش و آموزش اعم از بنیادین و راهبردی و کاربردی و رفع نیاز جامعه مخاطب وجود دارد، گفت: مثلاً در دفتر تبلیغات اسلامی یا سازمان های فرهنگی سیاست گذار یا کنش گر کشور مسأله های فرهنگی به شکل نظری شناخته می شود ولی مشکلات فرهنگی حل و رفع نمی شود؛ بنابراین این سوال مطرح است که چرا بین شناخت مسائل فرهنگی و رفع نیازهای فرهنگی شکاف عمیقی وجود دارد؟ این چالش جدی و بزرگی است که بنده از آن به عنوان بحران مسأله و مسأله بحران در جمهوری اسلامی اسم می برم.

مدیر شبکه چهار سیما با بیان اینکه دفتر تبلیغات کنش گری در حوزه تبلیغ دارد ولی اثر بخشی حضور مبلغان در جای جای کشور کمتر شده است، افزود: فرض کنید پژوهشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکردگرایی مانع اصلی مسأله محوری در پژوهش های علوم انسانی است

کارکردگرایی مانع اصلی مسأله محوری در پژوهش های علوم انسانی است