مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-14سياسي

ورود گردشگران عراقی به ایران برای عمل های زیبایی و کاشت مو


به گفته مدیرکل میراث و گردشگری استان ایلام، بیشتر گردشگران سلامت که از عراق به ایران می آیند برای انجام جراحی های زیبایی مانند عمل بینی و حتی کاشت مو سفر می کنند.

حتا در شرایط فعلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا بازهم تعداد قابل توجهی از عراقی ها به ایران سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، عبدالمالک شنبه زاده (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام) با اشاره به آنکه شیوع ویروس کرونا سبب خانه نشین شدن فعالان حوزه گردشگری شده است، گفت: باتوجه به اینکه استان ایلام مدت زیادی در زمره استان های قرمز به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار داشت از این رو می توان گفت مدت طولانی از تعطیلی بخش های مختلف حوزه گردشگری در ایلام می گذرد.

در واقع می توان گفت بیش از 90 درصد از تاسیسات حوزه گردشگری تعطیل هستند و فقط هتل ها آنهم با میانگین ظرفیت 30% ضریب اشغال از ابتدای سال تاکنون فعال هستند.

رستوران ها نیز به صورت بیرون بر فعال هستند.

به گفته او؛ تنها بخشی که در حال حاضر در حوزه گردشگری استان ایلام فعال است، گردشگری سلامت است که بخشی از آن به صورت قانونی و بخشی از آن به صورت غیرقانونی فعالیت دارد.

در واقع این روزها شاهد حضور بیماران متعدد از کشور عراق هستیم که از مرز مهران وارد ایلام می شوند و باتوجه به آنکه در حال حاضر تنها یکی از آژانس های ایلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران عراقی به ایران برای عمل های زیبایی و کاشت مو

ورود گردشگران عراقی به ایران برای عمل های زیبایی و کاشت مو