مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-14اقتصادي

میوه شب یلدا در قم گران تر نمی شود/ تقاضا مثل هر سال نیست


رییس اتحادیه میوه و تره بار قم گفت: برای شب یلدا فقط قیمت هندوانه ممکن است تا 500 تومان افزایش داشته باشد اما انار و سیب افزایش قیمت نخواهند داشت ثابت است.

- عباس موحدی، رییس اتحادیه میوه و تره بار استان قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با بازار میوه در شب یلدا عنوان کرد: پرتقال شهسواری و تامسون که به اندازه کافی در بازار موجود است قیمتی در حدود 7هزار 500 تا 12 هزار تومان و پرتقال ناول که البته در انحصار یک نفر است در حدود 20 تا 22 هزار تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: هندوانه نیز به مقدار کافی در بازار موجود است و در حدود کیلویی یک هزار 500 تا دوهزار 500 تومان به فروش می رسدفروش می رسد و انار نیز با توجه به کیفیت آن قیمتی در حدود هفت هزار 500تا 15 هزار تومان دارد.

رییس اتحادیه میوه و تربار قم با تاکید براینکه میوه به اندازه کافی موجود است و نگرانی دررابطه با کمبود میوه برای شب یلدا وجود ندارد، بیان کرد: تفاوت قیمت برخی میوه بستگی به کیفیت آنان دارد و برای شب یلدا نیزفقط قیمت هندوانه ممکن است تا 500 تومان افزایش داشته باشد اما انار و سیب قیمتی ثابت دارند وافزایش قیمت نخواهند داشت ثابت است.

وی افزود: باتوجه به شرایط ویژه امسال پیش بینی می کنیم که با ایجاد محدویت تردد و کنسل شدن دورهمی های خانوادگی شلوغی و افزایش تقاضای سالهای قبل را نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه شب یلدا در قم گران تر نمی شود/ تقاضا مثل هر سال نیست

میوه شب یلدا در قم گران تر نمی شود/ تقاضا مثل هر سال نیست