مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-14اجتماعي

تاثیر پسماندسوزی در تشدید آلودگی هوای تهران


با وجود بارش برف و باران و محدودیت تردد خودروها، طی دو هفته اخیر شاهد آلودگی هوا به ویژه برای گروه های حساس بوده ایم.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران می گوید: پسماندسوزی یکی از شایع ترین تخلفاتی است که طی این مدت گزارش شده است و نقش موثری در تشدید آلودگی هوا به ویژه در شرایط پایداری جوی و عدم وزش باد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، طی 15 روز اخیر (9 تا 23 آذر) هوای پایتخت شش روز در محدوده قابل قبول و 9 روز در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت این در حالیست که طی این مدت محدودیت های کرونایی باعث کاهش تردد خودروها نسبت به گذشته شده است.

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا پسماندسوزی را یکی از مهم ترین و شایع ترین تخلفات در زمینه ایجاد و تشدید آلودگی هوای تهران ذکر و اظهار کرد: پسماندسوزی معضلی است که باعث تشدید آلودگی هوا به ویژه در فصل های پاییز و زمستان می شود اما معمولا افرادی که اقدام به پسماندسوزی می کنند قابل شناسایی نیستند مگر اینکه حین این اقدام مشاهده شوند بنابراین پیشگیری و مقابله با آن کاری دشوار است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه پیشگیری از پسماندسوزی و شناسایی عوامل آن کاری دشوار است همکاران ما با افزایش گشت و پایش ها می کوشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن موارد پسماندسوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر پسماندسوزی در تشدید آلودگی هوای تهران

تاثیر پسماندسوزی در تشدید آلودگی هوای تهران