مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-14بين الملل

ایوانکا ترامپ با خرید زمین در فلوریدا به شایعات برای کاندیداتوری در سنا دامن زد


در بحبوحه گزارشات درباره اینکه دختر و مشاور ارشد رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا یک قطعه زمین 30 میلیون دلاری برای ساخت خانه ای در نزدیکی شهر میامی بیچ در ایالت فلوریدا خریداری کرده و احتمالا کاندیداتوری برای سنا را در نظر دارد، - در بحبوحه گزارشات درباره اینکه دختر و مشاور ارشد رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا یک قطعه زمین 30 میلیون دلاری برای ساخت خانه ای در نزدیکی شهر "میامی بیچ" در ایالت فلوریدا خریداری کرده و احتمالا کاندیداتوری برای سنا را در نظر دارد، گمانه زنی ها درباره حرفه وی پس از خروج از کاخ سفید رو به افزایش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا کاندیداتوری برای سنا در آینده نزدیک را نه رد کرده و نه علنا جاه طلبی ها و انگیزه های سیاسی خود را انکار کرده است.

اگر ایوانکا ترامپ تصمیم بگیرد که جا پای پدرش بگذارد، ایالت فلوریدا که دونالد ترامپ در انتخابات 2016 و 2020 رای آن را به دست آورد می تواند سکوی پرتاب بالقوه ای برای وی باشد.

ایوانکا ترامپ در یکی از کارزارهای انتخاباتی ماه اکتبر در فلوریدا با عنوان آمریکا را مجددا باعظمت سازیم پدر خود را معرفی کرد تا روی صحنه بیاید و سخنرانی کند اما در جریان این کمپین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ با خرید زمین در فلوریدا به شایعات برای کاندیداتوری در سنا دامن زد

ایوانکا ترامپ با خرید زمین در فلوریدا به شایعات برای کاندیداتوری در سنا دامن زد