مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-14بين الملل

ال گور: پشیمان نیستم که سال 2000 به شکست اذعان کردم


ال گور، معاون رییس جمهوری اسبق آمریکا یکشنبه گفت که از اذعان به شکست مقابل جورج بوش پس از انتخابات شانه به شانه در سال 2000 احساس پشیمانی نمی کند.

- ال گور، معاون رییس جمهوری اسبق آمریکا یکشنبه گفت که از اذعان به شکست مقابل جورج بوش پس از انتخابات شانه به شانه در سال 2000 احساس پشیمانی نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ال گور دموکرات در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان درباره آن واقعه که دقیقا 20 سال پیش، پس از آنکه دیوان عالی آمریکا در مناقشه بر سر شمارش آراء در فلوریدا به نفع جورج بوش رای داد، گفت: نه پشیمان نیستم.

این تصمیم روند بازشماری در این ایالت را متوقف کرد و بوش با 537 رای از حدود شش میلیون رای برنده شد.

بلیت جمهوریخواهان با بوش و دیک چنی برنده شد و آنها 271 رای الکترال به دست آوردند که تنها یک رای بیشتر از حداقل مورد نیاز برای پیروزی بود.

ال گور گفت: وینستون چرچیل یک بار درباره مردم آمریکا گفت که آنها به طور کلی کار درست را انجام می دهند، بعد از آنکه تمام راه های موجود را امتحان کردند! در واقع هیچ جایگزین دیگری بعد از تصمیم نهایی دیوان عالی وجود نداشت.

این سیاستمدار دموکرات آمریکایی در سخنانی تلویزیونی گفت، در حالی که عمیقا از تصمیم دیوان عالی که به کمپین او پایان داد، ناامید شده، کینه و عداوت حزبی اکنون باید کنار گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ال گور: پشیمان نیستم که سال 2000 به شکست اذعان کردم

ال گور: پشیمان نیستم که سال 2000 به شکست اذعان کردم